יום שבת, 19 בפברואר 2011

Introducing: לִרְלוּרִים 2.0

אחרי שנתיים די מנומנמות, הבלוג חזר בשבוע האחרון למצב פעיל. על כן הגיע הזמן גם לקצת שיפוצים. חדי העין (או מי שסובל את הפיד שלי בשעות האחרונות בפייס) הבחינו אולי שהבלוג עבר כמה שינויים לאורך היממה האחרונה. בתור התחלה, סופסוף העליתי עמוד על-אודות, ולקחתי את הזמן לעצב ולהעלות header במקום הטקסט שהיה שם (בדרך נפל "ז'ורנל, ז'ורנל, ז'ורנל", ציטוטה של מ. פסקל האלמותית, שמעולם לא קיבלה את הקרדיט הראוי לה, והיה הטאגליין של הבלוג הזה מרבית ימיו), עם לוגו שהגיע בהשראת התמונה המצורפת בתחתית הפוסט.

חוץ מהלוגו נעשו שינויים בעיצוב כולו, נוספו אלמנטי facebook נחוצים כמו שיתוף, לייקוק, ותגובות. גם מערכת תמונות נוספה לאתר, בפיד של אלבומים נבחרים מעמוד הפייסבוק שלי; ניתן להגיע אליה דרך תמונות אקראיות בבר הצידי, או דרך עמוד האלבומים. אני מקווה להמשיך לעדכן בתדירות דומה, פוסטים חדשים אבל גם חומרים מכל מיני מקומות שעוד לא עלו כאן, או הפניות לפוסטים באתר השני שאני כותב בימים אלו, בלוג האייפ\פון\וד\פד iSpot (בואו לבקר, נחמד גם שם).

יש עוד דברים שרציתי ואני רוצה לעשות, או לשפר (כמו מסתרי הגבול המקווקו הנעלם, משום מה, בעמוד בראשי בצפייה בכרום), ומתישהו זה יקרה גם. אולי גם הפעם זה ייקח שנתיים. האמת היא שזו קצת סגירת מעגל, גם כי הלוגו הראשון של האתר, שנגנז אחרי זמן קצר יחד עם אותו עיצוב, הכיל בועת-קומיקס (אבל אחרת), וגם כי בפוסט הראשון כאן לפני קצת מעל שנתיים השתמשתי בתמונה די דומה. כמו אותם סופרים שתמיד מספרים, בדרך אחת או אחרת, את אותו סיפור; יש רעיונות שנשארים איתך.

רמקולים בצורת בועת-קומיקס (צילום: TechFresh)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה