יום שישי, 23 באוגוסט 2013

בן-מן: בן אפלק לוהק לתפקיד באטמן הבא

אומת הגיקים גועשת מתיאוריות וניחושים לגבי הצפוי לנו בסרט ההמשך ל"איש הברזל" לאחר שקיומו הוכרז בכנס קומיקון לפני חודש בדיוק, אותו יביים זאק סניידר ("300", "וואצ'מן" ועוד). ההמשכון שזכה בינתיים לכינוי הזמני "סופרמן נגד באטמן", יפגיש את הגיבורים הייצוגיים של מטרופוליס וגות'האם לראשונה על המסך הגדול, שילוב בעל פוטנציאל-שובר-קופות די ברור, במידה וידמה יותר לסרטי באטמן האחרונים מאשר לריבוטי סופרמן העדכניים.


אחד מהניחושים המרכזיים עסק כמובן בשאלה מי יגלם את  באטמן, לאחר שהטרילוגיה בבימויו של כריסטופר נולאן הסתיימה ולאור הכרזתו של הכוכב הראשי, כריסטיאן בייל, כי לא ירצה להמשיך לגלם את הדמות בעתיד. לפני זמן קצר שמו אולפני וורנר ברוס סוף לתיאוריות, והכריזו כי בן אפלק הוא זה שיידחק לבגדי העור הצמודים של האביר האפל בגלגולו הבא. כמו כן נחשף התאריך בו יכה הסרט באקרנים - 17 ביולי 2015.

הנרי קאוויל שכיכב בסרט סופרמן האחרון צפוי להמשיך בתפקידו, לצד אותו קאסט, ואפלק כבר נכנס לחליפת גיבור-על כשגילם את התפקיד הראשי ב"דרדוויל" ב-2013, שנחשב לכשלון בקופות וגם לא זכה להתלהבות רבה מדי בקרב חובבי הקומיקס או הקולנוע.



ניתן רק לקוות שהסיבוב של אפלק כבאטמן יצליח קצת יותר (את הסנטר המתאים לתפקיד נראה שיש לו), ואולי גם שניסיון הבימוי עטור-הפרסים שלו יתרום משהו לסניידר, שהוכיח עד כה שביכולתו לייצר סרטים שנראים מצויין, אבל נופלים בכמעט כל קטגוריה מהותית אחרת.

הליהוק גם מעלה מחדש ומחזק את השמועות שאפלק דחה, כי לאחר שביים את "ארגו" ו"גנב עירוני", שהופקו והופצו על ידי וורנר ברוס, ייתכן ויביים עבור האולפנים את סרט ליגת הצדק הצפוי, בו אמורים להופיע סופרמן, באטמן, וונדר-וומן, פלאש, גרין לנטרן, אקווהמן והצייד ממאדים, שינסה להיות המענה של וורנר להצלחה האדירה של "הנוקמים" מבית מארוול.

2 תגובות:

  1. שלום בן, מה דעתך להתקדם מבלוג חינמי לבלוג מקצועי עם אפשרות להרוויח מהתוכן והסיקורים שלך בעתיד? צור קשר אם אתה מעוניין לשמוע פרטים נוספים.
    אהבתי מאוד את הבלוג שלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אלירן, תודה. אתה מוזמן לפנות למייל bensui בג'ימייל.קום עם פרטים נוספים :)

      מחק